sobota 10. srpna 2013

NÁVOD NA MENŠÍ KABELKU

Oslovila mě zákaznice-kamarádka, abych ji ušila kabelku, jediný požadavek byl černý popruh, zbytek nechá na mně. To se mně ulevilo, mohla jsem popustit uzdu své fantazii. Trvalo mi pár dní, než jsem vytvořila model, jehož postup máte před sebou.
Barevné sladění je individuální, já musela vycházet z černého popruhu. Takže si připravte dostatečné množství materiálu, podle střihu, vlizelín (lepení), popruh široký 2 cm, 2 kroužky, popřípadě 2 uzdičky s barevně sladěnou šňůrkou na stažení kabelky, můžete místo toho použít magnetky, které umístníte uvnitř kabelky (dají se koupit v galanterii). Ještě jednobarevnou látku na podšívku.
V nákresu střihu je 8 cm pás, který je možné ustřihnout z jednobarevné látky, tak jak jsem to udělala já, ale není to podmínka. Doporučuji nastřihnout díly zvlášť (aby to pak pěkně na sebe sedlo). Takže nejdříve nastřihnu  2x přední díl a 2x díl na podšívku. Zvlášť si nastřihnu 8cm pás z jiné látky. Nejdříve našiji tyto pásy. Na podšívkový díl našiji kapsičku (velikost je na vás, já ji ještě prošiji, aby byla dvojdílná). Pak podšívku sešiji. Mezitím si připravím stejným způsobem přední díl, na který ještě než jej budu sešívat, našiji pásy, do kterých potom v závěru vsunu šňůrky, které budou držek 2 uzdičky. Poté přední díl sešiji a podšívku vložím do předního dílu a připravím si ucho, které buď ušiji nebo použiji popruh. Přední díl a podšívku u vrchu zažehlím 1 cm a našpendlím si po celém obvodu s tím, že popruh buď zašiji nebo tak jak jsou v tomto modelu všity poutka.
Celý pracovní postup vidíte na obrázcích.
Příjemné tvoření přeje Renata.







Žádné komentáře:

Okomentovat