středa 5. června 2013

NÁVOD NA PLÁŽOVOU KABELU

Podle nákresu si vystřihneme 2 díly, jeden bude přední strana tašky a druhý bude podšívka. Než zašijeme dolní záševky na podšívce, ještě můžete našít kapsu, která bude uvnitř tašky. Já jsem vnitřní kapsu prošila a tím se ji rozdělila na 3 díly. Taška je určena na přenášení všeho potřebného k vodě, ale dá se využít i na něco jiného.
I když je taška čistě účelová, nedalo mně to - musela jsem ji nějak ozdobit. A tak jsem na přední stranu ušila velkou kapsu, kterou jsem vytvořila v duchu mé nejoblíbenější techniky a tou je patchwork. Není to vůbec složité, stačí sešít libovolný počet pruhů, širokých 5 cm, které zažehlíme a potom je rozstříháme na 5 cm pruhy, které si složíme zrcadlově vedle sebe a pak jen sešijeme. Podložila jsem ji vatelínem a prošila diagonálně, takže vznikly další čtverečky, které tvoří pěkný detail. Zaleží na každém jaký motiv quiltu zvolí. Poté jsem kolem dokola oblemovala kapsu lněnou látkou, ze které je také podšívka. Poté kapsu našiji na PD, který je už prošitý.
Ze stejné látky jako je PD si odstřihneme 8x80 cm pruh a stejný pruh vatelínu. Pruh látky zažehlíme z každé strany 1 cm, aby se nám ucha kabely dala dobře nastehovat (já je nestehuji, jen našpendlím, ale začátečnicím doporučuji).  Ještě si připravíme 70 cm pruh stuhy, kterou přestříhneme na polovinu a použijeme na zavázání. Ale klidně lze použít magnetek nebo knoflík
Celá taška je podložená vatelínem a prošita ve směru pruhů, které tvoří motiv přední části tašky. Jakmile máme oba díly nachystané, odšité záševky podle střihu, můžeme přistoupit ke kompletaci celé tašky.
Nastehujeme si umístnění obou uší a stuhy na zavázání  a sešijeme.
Kromě potřebného materiálu je potřeba mít trpělivost a chuť do práce, pak se dílo podaří.
Příjemnou zábavu přeje Renata











Žádné komentáře:

Okomentovat